![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
Fotogalerie:
0
|
Hot toys kopen van Ebay
Hallo iedereen,
Ik wil graag de Hot toys t-1000 figuur bestellen uit Hong Kong voor 130 (Prijs is incl verzendkosten!) Moet ik ook rekening houden met inklaring kosten of extra overige extra kosten? Ik heb verder geen ervaring met figuren bestellen uit verre landen! Wellicht kan iemand mij er wat over vertellen?! Met vriendelijke groet, Johnny |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Grand Collector
|
Citaat:
Ja ...
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Niet aan te raden man. Douanekosten worden vaak met de natte vinger bepaald.
+ je doos wordt open gedaan. Het totaalpakketje zal duurder uitkomen én je zal een hoop stress hebben. Grts |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Ik heb zelf nooit problemen gehad met aankopen uit Hong Kong. Meeste verkopers in Hong Kong vermelden een lagere prijs op de package-sticker + inhoud: toys + "gift" aangevinkt, vaak doen ze met "speelgoed" niet moeilijk.
Ik heb al heelwat pakketten uit Hong Kong/China etc gehad, nooit problemen met douane
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
heb zelf vroeger ook al een aantal hot toys figuren uit hong kong gekocht en wat doaunekosten betreft heb ik slechts 1 keer 10 euro extra moeten betalen maar toen kwam zo een figuur (verzending inbegrepen) je toch al gauw 30 euro goedkoper uit dan dat je hem hier in een locale shop zou kopen , nu liggen de prijzen vanuit hong kong echter ook al vaak zo hoog dat je er nog nauwelijks voordeel uithaalt
dus raadt ik je aan om toch best bij een locale shop te bestellen , wat me bovendien ook wel stoort is dat die hong kong sellers die hot toys figuren al maanden voor de release aanbieden en dat je ze meteen al hoeft te betalen, als je met paypal betaalt ben je slechts beschermt als je binnen de eerste 45 dagen een geschil indient dusja betalen voor een figuur dat mss pas maar 4 maanden later gereleased wordt , er moet maar iets mislopen en je bent je centen voorgoed kwijt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Pre-orderen van Hot toys figuren was vroeger wel zinvol omdat de oplages niet zo hoog waren, tegenwoordig zijn de oplages een stuk hoger waardoor het product zelfs na release nog iets goedkoper is geworden. Kijk maar naar de Michael Jackson Thriller.
Zelf bestel ik mijn Hot Toys figuren bij Hong Kong Ebayers. Nog nooit een pakje gehad dat onderschept werd, maar dan moet je wel weten bij welke Ebayers je moet zijn... Ook de wijze van verpakken helpt volgens mij. Mijn Hot Toys figuren komen altijd met een dun piepschuim omhulsel met daarover een papieren wikkel met een heel zwik aan postzegels erop geplakt. Ziet er denk erg oninteressant uit. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Basic Collector
Fotogalerie:
0
|
pas wel op met lagere bedragen door te geven.
staan geldboetes op he(zullen ze nu wel niet natrekken) maar erger is als er iets misgaat en het defeckt toekomt, dan zijt ge enkel verzekerd voor het bedrag dat is doorgegeven he |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Premium Collector
Fotogalerie:
0
|
Zelf heb ik ook al wat figuren uit Hong Kong weten te halen zonder onderschept te worden. Maar het was in die tijd ook wel voordeliger.
Nu er veel grotere oplagen van figuren op de markt komen kan je net zo goed in nederland bestellen.. MJ is daar zoals Darthsephiros al aangaf, een goed voorbeeld van. En anders gewoon een half jaartje wachten dan kun je ze van zelf weer hier op het forum binnen halen
|
|
|
#9 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Zelf heb ik een Dragonball Z beeld van Broly uit CHina besteld.
Wat toen 55 euro rest was verzendkosten. Had hem binnen 7 - 10 dagen mogen ontvangen in perfecte staat. Geen extra kosten en dit soort dingen. Hou er wel rekening mee dat de aanschaf boven 50 euro vaak er uit word gehaald en dat je invoer belasting moet betalen. Kan schelen per item en per aankoop bedrag. Zelf op Ebay kijk ik vaak naar de feedbacks en ook aantal. Geeft mij vaak vertrouwen.
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hot toys joker en batman review | eminem986 | Collectibles en Merchandise Leden Recensies | 8 | 12 mei 2009 19:50 |
| Vraagje Verzending hot toys van ebay | E-riko | Winkels | 7 | 25 september 2008 12:59 |
| Trinity's collectie | Trinity | Leden Collecties | 47 | 6 september 2007 22:29 |
| Pas op! Ze zijn nog steeds actief.... | hoekie | Overige Discussies | 8 | 13 augustus 2007 12:56 |
| Ebay garantie koop | Josh | Overige Discussies | 40 | 8 mei 2007 14:36 |