![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#1 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Welke soort statues / busten verzamelen jullie ???
Goedendag mede verzamelaars.
Ik was wel een benieuwd welke types en soorten jullie allemaal verzamelen. Zal uiteraard zelf als eerste beginnen. -- Busten en Beelden van - Iron Man - X-Men - Street Fighter - Dragonball Z Ben nog niet erg lang bezig maar heb hier al een aantal beeldjes staan.
Laatst gewijzigd door Schuitje82; 12 juli 2010 om 12:29 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Grand Collector
|
Sowieso enkel bad guys en verder van de bad guys:
- LOTR - enkel statues / PF - Terminator - enkel T1 & T2 statues / PF - Alien - enkel Alien & Aliens statues / PF - Predator - enkel Pred 1 & 2 statues / PF Daarnaast van de WETA Dr. Grorbort lijn - 1:1 Ray-Guns - 1:1 Venusian Bugs
|
|
|
#3 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
enkel game gerelateerde beelden
![]() (met heel af en toe een kleine uitzondering)
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Lid
Fotogalerie:
0
|
Filmmonsters
![]() En dan het liefst bustes en/of schaal 1:1 ![]() Maar als die er niet zijn van een bepaald monster dan hele beelden
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
Fotogalerie:
0
|
Lotr en dan eigenlijk alleen de Badboys
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Grand Collector
|
Lord of the Rings, vooral statues. Good guys/bad guys maakt me niet zoveel uit, als het maar een mooi beeld is.
"Many are my names in many countries. Mithrandir among the Elves, Tharkûn to the Dwarves; Olórin I was in my youth in the West that is forgotten, in the South Incánus, in the North Gandalf; to the East I go not." _____________ Kijk ook eens op mijn collectie website: http://olorin76.webs.com/ Mijn collectie op Collectiblez Mijn fotogalerie |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Gentle Giant busts van Harry Potter en LOTR.
En als ik een goede maand heb Sideshow LOTR.
Frodo: "I wish the ring had never come to me. I wish none of this had happened." Gandalf: "So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given to us." |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Alleen Marvel voornamelijk de maincharacters zoals Iron Man,Hulk Spider-man enz...
en Street Fighter van Pop Culture Shock aangezien SOTA minder begint te worden. Wel een verdwaalde Ninja Gaiden statue staan ![]() Owja doe geen bustes meer,alleen PF en/of comiquette koop ik nog maar. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Addicted Collector
Fotogalerie:
0
|
Star Wars, met name GG mini-busts (betaalbaar, niet té groot en doorgaans erg goed gedaan) en wat statues. Sluit niet uit dat er in de toekomst een paar Legendary Scale bustes bij komen en er nog wat ruimte blijft voor een PF of twee.
Predator, hoofdzakelijk HT (erg mooi en goed formaat), en een enkele Alien. The Dead 12", erg fijne serie (eindelijk wordt de zomb-head bediend!) Jammer dat ze nu meer met PF's en bustes bezig zijn. Beetje aanverwante dingen, wat 300 (Leonidas van HT is super), wat Hellboy, Tortured Souls en beetje Terminator. Maar hey, als er eindelijk een fijne Robocop 2 komt, maak ik daar ook een plaatsje voor
|
|
|
#11 |
|
Addicted Collector
Fotogalerie:
0
|
Game items en LOTR en beetje HP.
En alles wat ik eventueel mooi vind. Maar binnenkort waarschijnlijk geen HP meer, dat uitstellen van GG, wordt me nu teveel. En ik wil vooral verder met beelden/PF en vooral me concentreren op LOTR.
Now is the hour! Riders of Rohan! Oaths you have taken, now fulfill them all, to lord and land! Pippin: Are we lost? Merry: No. Pippin: I think we are. Merry: Shh. Gandalf's thinkin'. Pippin: Merry? Merry: What? Pippin: I'm hungry. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
Dinosauria lijn.
Marvel. en als het budget het toelaat dan andere dingen die ik mooi vind |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Junior Lid
Fotogalerie:
0
|
Bustes
Ik heb voornamelijk bustes
T-800 sideshow T-600 sideshow Predator (japan) Predator maquette sideshow. Terminator van Toynami |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
Fotogalerie:
0
|
horror
en in detail: alles van Chucky de 'mooie' dingen van friday the 13th, nightmare on elmstreet en hellraiser heb ook nog 2 beelden van Saw en een mini bust van halloween en texas chainsaw masaqer |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Basic Collector
|
ik verzamel gewoon alles wat ik mooi vind,
voornamelijk komt dat neer op comic-gerelateerde items; marvel en dc-stuff maar ook predator, alien en terminator interesseert mij. verder de 12" universal monsters van sideshow nog en een hele hoop comics
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Collector
Fotogalerie:
0
|
Verzamelde eerst allerlei militaire figuren maar de laatste tijd niet meer.
Ga nu meer de kant op van de game en vrouwenfiguren/statues. En verder wat ik gewoon mooi vindt en er het geld voor heb.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Basic Collector
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Collector
Fotogalerie:
0
|
Haha die van Marvel juist niet. Hoewel er mooie tussen zitten is dat niet de lijn die ik verzamel.
Meer de vrouwenfiguren die in mijn topic Shooter's bestellingen staan.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Basic Collector
Fotogalerie:
0
|
ik verzamel movie gerelateerde beelden enkel PF's of soms op een uitzondering na(de rambo) maar dan ook 1/4 schaal
maakt niet uit van welke film als ik het beeld maar mooi vind(en meestal was de film dan ook goed) en CM's heb ik ook enkele van, maar daar stop ik mee omdat deze maar duurder blijven worden en wordt een beetje te duur dan voor een beeld. en die CM's hebt ge meestal ook in PF |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Senior Lid
Fotogalerie:
0
|
verzameling
Hoi ik verzamel alles van Friday the 13th veel props maks machete en statues verder verzamel ik alles van Halloween ook weer beelden en bustes en van Fred Kreuger alles veel erg veel beelden gloves and bustes van Texas chainsaw massacre alles qua beelden dan geen prutdingetjes,dan spaar ik alles van Chucky lifesize en andere beeldjes.Heb erg veel van Predator veel masks Cm heel veel kleinere beeldjes en maquettes en bustes en erg veel van alien veel statues en maquettes Facehugger lifesize Chestburster lifesize en de Lifesize Predalien en dan heb ik nog Billy van Saw1:1 inclusief fiets Oja Patient Zero pf en dalijk de Lifesize bust en veel dingen van Hellraise heb ik staan,Army of darkness,American Psycho en Darkman PF en kleine beeldjes misschien dat ik nog iets vergeten ben maar denk het niet
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|