![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
#21 | |
|
Grand Collector
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
|
|
|
|
#22 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
yes vandaag paar oude comics opgehaald:
x-mannen 4,5,6,7,10,16,17,18,19,20,100 marvel superhelden 2,9,43,45 judge dredd 1 t/m 7 Marvel special 8,14,17,18 Allen junior press. meeste in goede tot redelijke staat en dit alles voor 48 euro
Mutation. It is the key to our evolution. It has enabled us to evolve from a single-celled organism into the dominant species on the planet. This process is slow and normally taking thousands and thousands of years. But every few hundred millennia, evolution leaps forward. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Master Collector
Fotogalerie:
0
|
Als je nog bepaalde nummers zoekt, dan kun je me pb-en. Ik doe bijna heel mijn Nederlandstalige collectie weg.
Overigens weer wat van The Punisher gelezen (de laatste serie van Garth Ennis). Echt, soms is het zo gewelddadig, dat is on-ge-loof-lijk. En een humor.....oh, oh, oh. Hij zit af en toe echt tegen het niveau van Preacher aan, zo goed. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Over Garth Ennis gesproken: gisteren de (mini)TPB van Seaguy gelezen. Erg vaag...
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Junior Lid
Fotogalerie:
0
|
marvel ruleert vooral spidey die spaar ik al van af het moment dat het nog spinneman was net als sw spaar ik al marvel comics toen ik nog niet kon lezen de plaatjes zeiden genoeg.
Door de jaren heen heb ik ook andere comics gespaard maar momenteel is er nog maar 1 das spidey en de movie comics die uit gebracht worden eng en ned. Ook spaar ik andere movie boeken oa: evil dead, jay en silent bob comics,de sfx is wel geen comic maar die spaar ik ook voor me nodige film info comics zijn gewoon fun
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Premium Collector
Fotogalerie:
0
|
Soms van tijd tot tijd spaar ik comics, meestal de americaanse van DC,
JLA en batman. verder vind ik de elseworld reeks wel interresant. Mijn favo is nog steeds batman vs alien en de red rain reeks.
|
|
|
#27 |
|
Fanatic Collector
![]() Geregistreerd: 24 juli 2005
Fotogalerie:
0
|
mocht iemand bij zijn plaatselijke strip winkel strips van Street Fighter, Darkstalkers en/of Rival Schools tegenkomen, laat mij even weten wat de prijzen zijn en of je zo vriendelijk wil zjin deze voor me op te pikken.
kan ze hier nergens vinden en op internet vind ik ze ook niet. dit zijn de strips van Udon.
|
|
|
#28 | |
|
Grand Collector
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 | |
|
Fanatic Collector
![]() Geregistreerd: 24 juli 2005
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
nou ja...op goede hoop dan maar
|
|
|
|
#30 |
|
Master Collector
Fotogalerie:
0
|
Iemand anders die de FF leest? J. Michael Straczynski (bekend van Babylon 5
) maakt het toch weer erg goed hoor. Een aanrader, en je kunt nog makkelijk aanhaken (ze zitten nu bij nummer 530/531, en hij begin met schrijven bij 527). Scheelt overigens wel wat als je iets van de historie van de FF afweet .
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
vandaag maar weer eens een paar comics gekocht bij de Noorman in Arnhem. X-mannen 278 t/m 282. volgende week maar eens naar nijmegen om daar ook wat inkopen te doen.
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Master Collector
Fotogalerie:
0
|
Kijk ook eens op beurzen, daar kom je vaak hele mooie aanbiedingen tegen.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
Daarom begin ik niet eens aan die reeks!
|
|
|
|
#34 | |
|
Master Collector
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
Maar de echt oude delen van de FF koop ik ook in reprints .
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Master Collector
Fotogalerie:
0
|
Als je maar 1 comic koopt deze maand: koop Hulk 92.
Het eerste deel van de Planet Hulk cyclus, en het is zo mooi......
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Premium Collector
Fotogalerie:
0
|
Gisteren twee vakantie pakketen Batman gekocht bij de bruna.
Ik zag alleen dat het Batman comics waren totaal 6 delen, toen ik ze thuis ging lezen bleek het Batman Hush te zijn! Dit is dus eens een mooie meevaller, ik was zowiezo van plan om de tradepaper back van Hush nog eens aan te schaffen. Mischien doe ik dat nog wel een keer, dan heb ik de strip tenminste in het engels zoals het hoort.
|
|
|
#37 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
gisteren x-mannen 287 gekocht helaas waren civel wars 1+2 en house of M nog niet binnen weer 2 weken wachten
Mutation. It is the key to our evolution. It has enabled us to evolve from a single-celled organism into the dominant species on the planet. This process is slow and normally taking thousands and thousands of years. But every few hundred millennia, evolution leaps forward. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Van de week binnen gekregen.
Transformers infiltration #5 Transformers generations #1,2,3,4 Transformers Dreamwave TPB vol 2 Transformers Dreamwave vol 3 compleet losse nummers. Friendly neighboorhood spider-man #9 Marvel civil war frontlines #1 Marvel Annihilation prologue # 1 Silver Surfer # 1 Ronan # 1 Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook erg verslaafd aan het raken ben aan comics. Eerst was het alleen een paar in de 3 maanden ofzo maar nu koop ik er tien of meer per maand. Iemand nog een suggestie aan Marvel comics waar ik mee kan beginnen. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
he sharkdawg,
is Marvel civil war frontlines #1 een leuke comic. Is dit een soort prequel op de civil war serie
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Fanatic Collector
Fotogalerie:
0
|
Citaat:
Teveel comics op het moment zodra ik hem heb gelezen hoor je het gelijk ![]() De andere Civil War comic is wel erg cool. |
|
|
|
|
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe bewaren jullie je comics?? | Pavago | Boeken en Stripboeken | 19 | 2 februari 2010 20:09 |
| DC Comics gaat Gears of War-comic maken | René | Boeken en Stripboeken | 0 | 20 april 2008 21:27 |
| Comics: waar moet je beginnen? | rogue | Overige Discussies | 7 | 2 november 2005 18:26 |